Lisa Isnard is de nieuwe Secretaris-Generaal van BECI

Lisa Isnard is de nieuwe
Secretaris-Generaal van BECI
BECI

Brussel, 3 september 2024 - Vanaf 15 oktober 2024 verwelkomt BECI haar nieuwe Secretaris-Generaal, Lisa Isnard, die Jan de Brabanter zal opvolgen.

Na een grondig selectieproces heeft BECI het genoegen de benoeming van mevrouw Lisa Isnard aan te kondigen als Secretaris-Generaal van BECI, in opvolging van de heer Jan de Brabanter.

Dankzij haar grondige kennis van het Brusselse economische landschap en de institutionele mechanismen, zal de huidige kabinetschef van de Brusselse economie ervoor zorgen dat de belangen van de Brusselse ondernemers worden gehoord.

In haar nieuwe functie zal Lisa Isnard ook belast zijn met de taak om deze belangen te verdedigen binnen de Brusselse sociale overlegorganen, waardoor economische ontwikkeling en maatschappelijke vooruitgang met elkaar worden verzoend.

Met de keuze voor mevrouw Lisa Isnard hebben we gekozen voor een progressief, pragmatisch profiel dat luistert naar de ondernemers. Haar komst bij BECI zal onze teams versterken in hun rol om de Brusselse economie te promoten en de belangen van bedrijven en ondernemers te verdedigen, terwijl ze oplossingen biedt voor de uitdagingen van morgen. Lisa Isnard treedt in dienst op 15 oktober 2024

Lisa Isnard

“Ik wil BECI en haar leden bedanken voor de kans om verder te werken ten dienste van de Brusselse economische actoren.

Brusselse bedrijven zijn essentieel voor de dynamiek en welvaart van ons gewest en ons land. Zij bieden oplossingen voor het ontwikkelen van een dynamische economie, die bijdraagt aan sociale en ecologische welvaart in ons gewest.

Mijn rol zal zijn om aanwezig te zijn op het terrein en naar de Brusselse ondernemers te luisteren, ongeacht hun grootte, rechtsvorm of sector. Zo zal ik ervoor zorgen dat ik hen zo goed mogelijk vertegenwoordig en dat de overheidsinstanties een ecosysteem creëren dat bevorderlijk is voor hun ontwikkeling en groei.

Brussel moet een voorbeeld zijn van innovatie, welvaart en duurzaamheid.“

Thierry Geerts, CEO de BECI

“Ik wil allereerst Jan De Brabanter bedanken voor alles wat hij voor BECI heeft gedaan en nog doet. Lisa Isnard heeft het perfecte profiel om hem op te volgen als Secretaris-Generaal, met een nieuwe energie en met veel ervaring.

Jan blijft actief voor BECI en zal werken met Lisa op een aantal opdrachten en dossiers, alsook om een vlotte overdracht van kennis en informatie te garanderen.

Ik kijk ernaar uit om met Lisa samen te werken."

Over BECI

BECI (Brussels Enterprises Commerce & Industry) is ontstaan uit een partnerschap tussen de Kamer van Koophandel en het Verbond van Ondernemingen te Brussel: twee privé-vzw’s die door hun leden gefinancierd en beheerd worden. BECI vertegenwoordigt twee derde van de tewerkstelling in Brussel en meer dan 35.000 ondernemingen. De organisatie is al meer dan 300 jaar oud.

Voor vragen
Maïlys Charlier Zenari,

persverantwoordelijke van BECI. .
mcz@beci.be

Lisa Isnard is de nieuwe